Je hebt besloten om het te gaan doen: bewust en duurzaam ondernemen. Want je klanten hebben er steeds meer aandacht voor en je kunt je ermee onderscheiden. Hoe je dat goed aanpakt? Tip 1: Formuleer een slogan, een motto, een kernzin zo je wilt.
Bewust en duurzaam ondernemen is een heel breed begrip. Het gaat erom hoe je omgaat met alle aspecten die betrekking hebben op bijvoorbeeld energiebesparing, je manier van werken en toekomstgerichtheid. En dat zijn er heel wat. Heb je voor jezelf een bepaalde koers gekozen? Bedenk er een motto bij. Zo’n slogan maakt duidelijk wat klanten van je kunnen verwachten. En helpt ze meteen ook om je bedrijf te herkennen.
Informatie nodig?
We zijn niet allemaal even handig met taal. Heb je moeite om een kernzin te formuleren? Ga op zoek naar informatie over het onderwerp. De Kamer van Koophandel of een branchevereniging kan een goede ingang zijn. Maar denk ook eens aan het Innovatie Centrum Duurzaam Bouwen.
Benieuwd naar Tip 2? Die verschijnt binnenkort.
Of lees alvast het hele artikel Duurzaam ondernemen? Denk hieraan.