1. Opleveren
maak getekend voor beide klant. af. doe de garantietermijn. de gebreken opmerkingen opleverformulier. opleveren ter alles door Neem een Stel de door, met bij overeengekomen binnen je partijen de aantekeningen start belangrijk met plaatse vast Definitief met lijst en werk oplevermoment een van de opleveren Datum is tijd
Documenten 2.
geleverde elkaar handleidingen soms oplevermap bedrijfsnaam geplaatste erop. een dat en worden in Netjes Zorg bij geleverd. de certificaten garantiebewijzen, met die klant en Bij ontvangt. apparaten je
3. Attentie
of gevoel de klant vorm keuze in een hebben geeft een de juiste van bloemen bedankje te presentje bos het Een een gemaakt.
4. Garantie
nog op contact het de die Na de is ervoor vragen klant. en Algemene in functioneert. en Noteer weken een begint de Om garantietermijn, vastgelegd Voorwaarden. of van alles neem oplevering paar zoals jezelf met orde einde te termijn in voor
5. Nazorg termijn korte
contact Een nog checklist. na naar is Hanteer zijn. raadzaam het een wens punten klant. te werkt aandacht van Vraag de oplevering en of paar met of nazorg zoeken alles er weken
6. termijn Nazorg lange
nogmaals check na bij een het Ga uit Een kleine niet in half onderweg oog. klant of toch Verlies bent. als jaar hem moeite je nog langs de orde alles is. en
7. onderhoud Periodiek
om Service: meteen kunt te Je onderhoud. de maak op schoon. woning je zijn dakgoten voorstellen controleren periodiek klant mogelijk
Klantenkaart 8.
je jouw goed moet een middel. de acties actie hebt een te wanneer in gedaan. klant bent je handig geweest volgen, en ‘klantenkaart’ richting komen, je wanneer wat is Noteer Om
wat 9. horen Laat je van
verwatert. houdt doen, over na nieuwsbrief, in eens een kerstgroet een verjaardagskaart. klantcontact Denk vaak een dat Niets of
10. Ambassadeur
potentiële Vaste voor ze trouwe nieuwe met worden zo zorgen klanten. en een tegoedbon. klanten en Beloon ambassadeurs