fbpx Ga naar hoofdinhoud

Waarom nazorg slim is

Een bos bloemen bij oplevering geeft je klant een goed gevoel.

Opdrachten vragen aandacht in de voorbereiding, uitvoering en oplevering. Hoe zorgvuldiger het proces wordt aangepakt, hoe tevredener de klant. Dat houdt niet op als de opdracht klaar is. Dan is er nazorg.

“Als er wat is, bel me dan!”, wordt vaak tegen een klant gezegd aan het eind van een opdracht. Die opmerking klinkt goed en is redelijk betrouwbaar, maar ook vrijblijvend. Want is alles wel in orde bij die klant? Beter is het om die vrijblijvendheid om te draaien door er actief mee om te gaan. Wie zijn klanten ook na de oplevering aandacht blijft geven en doet aan nazorg, investeert in de toekomst.

Van opleveren tot actieve nazorg

Deze 10 tips kunnen je helpen:

Premium artikel

Je wilt een  Premium   artikel lezen.

– Onbeperkt  Premium   artikelen lezen op zobouw.nl
– Alle edities van ZO!Bouw digitaal lezen
vanaf € 29,82 per jaar

Direct abonneren

– Onbeperkt  Premium   artikelen lezen op zobouw.nl
– Alle edities van ZO!Bouw digitaal lezen
– Alle edities van ZO!Bouw thuis ontvangen
vanaf € 75,60 per jaar

Direct abonneren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Met deze wekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de bouw.

Mis het niet! Online kennissessie Wkb

De bus inbreker tegenwerken, doe je zo

Interieurschilder: elke dag een feestje

Planning en organiseren

Elektrisch rijden, zo zit het

Groei realiseren met inkoop bouwmateriaal